luni, 18 martie 2013

Meniu de Post Mare


Participarea la Sfintele Slujbe, fapta buna, rugaciunea particulara, postul, lecturi folositoare pentru suflet si minte, cercetarea amanuntita a constiintei, marturisirea pacatelor, sunt atatea de facut in timpul postului, incat nimeni nu are timp sa se plictiseasca. 

Se deschid cu un click:

1.Invitatie la masa  
2.Cuvant inainte
3. Rugaciune inainte de masa  

Vor fi actualizate saptamanal urmatoarele capitole:

4. Triod 
5. Sfanta Scriptura 
6. Talcuiri din Sfanta Scriptura 
7. Inima in Marele Post 
8. Convorbiri duhovnicesti 
9. Cuvantul oaspetelui 
10. Sarut Mana pentru masa! 
11. Slava Domnului pentru toate! 
12. Bucuria Darului



Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul
 
Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie, (o metanie)

Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei daruieste-l mie, slugii Tau.(o metanie)

Asa, Doamne, Imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresalele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin.(o metanie)







 

Un comentariu:

Mariana spunea...

Adriana, ce frumos ai gândit şi scris toate acestea!
Mulţumesc pentru invitaţie!
Să avem împreună-părtăşie în rugăciune în vremea postului şi împreună-bucurie la binecuvântata Înviere!
Post cu folos!
Cu drag,