vineri, 27 septembrie 2013

Anunt castigatori concurs In august intamplarile au gust bun

26 septembrie a venit si participarea la concurs s-a sfarsit

Doua gusturi foarte bune si o promovare de blog, asadar fiecarea participant primeste cate un dar. Helen, Diana, Ramona va rog sa imi dati de stire unde sa il trimit. 

Gusturile voastre fiind foarte apropiate de gustul meu din luna august, luna in care am pregustat si eu un pic din Rai si prin intermediul Adei si a cartii sale, sper ca veti primi cu bucurie in dar aceasta carte.

Helen, Diana, Ramona . daca mergeti in aceasta seara la lansarea cartii, o voi ruga pe autoare sa fie  intermediar intre mine si voi. Daca nu, va rog sa imi dati de stire unde sa va trimit cartea.


3 comentarii:

RamonaM spunea...

Cu drag as vrea sa merg, insa nu stau pe aproape. Chiar am vazut anuntul tau si ma gandeam ca nu am fost niciodata la o lansare de carte...dar o veni si timpul asta. Iti multumesc din suflet.

helen spunea...

E prima data cand castig ceva on-line !
Multumesc mult si doamne ajuta !

helen spunea...

Draga Adriana,
E prima data cand castig ceva in mediul virtual .
Multumesc !
Doamne ajuta !