vineri, 6 septembrie 2013

Cine sunt?!

Demult, prin anii primaverii vietii mele, "adolescenta neinteleasa', ma intrebam si singura imi raspundeam la o intrebare existentiala. Incerc sa imi reamintesc cele scrise atunci:

Cine sunt intre cer si pamant?!
Nu mai stiu cine sun!
Poate sunt o aripa franta de inger
Sau o pana pierduta de pasare Phoenix.

Adolescenta este complicata, furtunoasa, amara si dulce in acelasi timp, precum primavara. Banuiesc eu ca cei care treceti pe aici ati trecut de acest timp si sunteti fie in vara, fie prin toaman vietii. Mult timp, intrebarae "Cne sunt?' mi-a dat mari dureri de cap si stiti cum e atunci cand te doare capul; te rogi sa iti treaca durerea.  Incet, durerea a trecut si surprinzator am descoperit si cine sunt. Sunt un om. Un om cu slabiciuni. La fel ca si tine. Sunt o femeie care imi traversez vara vietii, traind si gresind de cele mai multe ori. De saptamana viitoare, incep sa pregatesc zacusca, vinete si ardei copti, pentru ca toamna trece repede si la sfarsitl ei incepe postul. V-am spus lucrul acesta, doar ca sa nu va faceti griji cand observati ca o perioada nu mai trec pe aici.

    Pentru iubitorii de carte, am lansat un concurs, intitulat;

    In august intamplarile au gust bun

    Spor la treburi, lectura placuta si sa ne bucuram toata toamna!

    Niciun comentariu: