miercuri, 20 noiembrie 2013

Mainile pricepute ale Mihaelei

Spre Carmen.




10 comentarii:

Mihaela Dămăceanu spunea...

Ce buchete superbe! Mi-ai amintit de o mică dorinţă mai veche, de a face un curs de Ikebana. Happy WW!

Maria spunea...

chiar foarte pricepute
felicitari!
o zi minunata!

Dani P. spunea...

E foarte talentata Mihaela. Se vede, ca pune multa pasiune in buchetele ei :)

Liviu Bimbea spunea...

Să ai o zi frumoasă și liniștită.
Se apropie weekend-ul.
HAPPY WEEKEND !

Ileana spunea...

Frumoase aranjamente! Asta inseamna sa ai maini pricepute si imaginatie bogata. Talent si arta!
Happy WW!

Elena spunea...

Felicitari pentru Mihaela si mult spor manutelor ei. Se vede ca iubeste florile. E pasiune sau profesie?

Jo spunea...

Ce frumusete de buchet!

Ana spunea...

Cu asemenea maini si preocupari, Mihaela bucura oamenii asa cum ne-am bucurat si noi cei ce doar am vazut fotografiile.

Adriana,sa ne tii la curent cu aranjamentele florale. Eu ma abonez la aceste postari.

CARMEN spunea...

Arta intr-adevar! Ce combinatie frumoasa de forme si culori! Minunate buchete!

Amedeya spunea...

Cit sint de minunate! Galbenul e una din culorile mele preferate. Imi place mult cum a fost pus in valoare, fara sa para prea "impulsiv!