sâmbătă, 4 octombrie 2014

Curcubeu, gutui si crizanteme


http://salataprieteniei.blogspot.ro/2014/09/radiografii-pe-sapte-ani.html
Sarut mana! 

Tuturor celor care va osteniti sa cresteti copii! Ai vostri sau ai altora.

Va daruiesc un buchet de flori de gradina tomnatica, trei gutui si un curcubeu de culori dintr-o radiografie alb negru.
Nu aruncati frunzele de gutui. Preparati un ceai parfumat si cu flori de tei. Taiati felii subtiri de gutuie dulce amaruie si odihniti-va un pic. Dar mai ales, bucurati-va impreuna cu copiii vostri. Pregatiti o salata si invitati-va rudele si prietenii la masa.

Si rugati-va  sa iubiti pe oricine. Iubirea face bine la inima. Si la cap. Si la picioare. Si sfinteste locurile pe unde trece.

Daca as putea sa dau timpul inapoi, singurul curs pe care l-as frecventa ar fi un curs de iubire desavarsita. Si mi-as pune un fermoar la gura ca sa nu o pierd si ceva cald la inima.

Va multumesc pentru acesti sase ani in care am crescut impreuna. Aproape cat am locuit in curtea bunicilor. Apoi intr-o iarna ne-am mutat la bloc si in toamna a inceput scoala. Si pe nesimtite, am crescut.

Astazi m-am hotarat sa iubesc. Nu incepand de maine. De astazi. Din aceasta secunda. Am vazut ca exista oameni care iubesc desavarsit. Daca ei pot, inseamna ca nu e greu. Si daca e greu, merg la scoala sa invat. Pentru ca fara Iubire simt ca mor. Si daca mor, parintii mei, bunicii mei, toti cei care au trait inaintea mea, nu se vor odihni linistiti.

Luati florile, gutuile, ceaiul si curcubeul si veniti cu ele la Salata Prieteniei.

Dardindar ramane aici, un loc mereu drag sufletului meu, la fel cum a ramas si curtea bunicilor. Daca v-am suparat vreodata cu ceva, va rog sa ma iertati. Daca v-a bucurat ceva gasit pe blog, nu este meritul meu. Toate cele bune si frumoase vin catre noi de la
Vistierul Bunatatilor, pentru rugaciuniule parintilor nostri vii si adormiti, trupesti si duhovnicesti..

Dar mai ales pentru rugaciunile si dragostea Maicutei Domnului, care ne acopera.


Spre bucuria Maicutei, nadajduiesc sa lucrez cu spor la Salata. Impreuna cu familia si cu prietenii, spre pomenirea inaintasilor nostri si cred ca intr-o zi de toamna bogata, iesind din casa vom intra direct in rai, pentru ca raiul este acolo unde oamenii doar iubesc. Si acolo unde oamenii iubesc este mereu  pace, bucurie, blandete, curatie, infranare, facere de bine, credinta, nadejde, bunatate. 

Adica este fericire. Ceea ce va doresc tuturor, la fel cum imi doresc si mie!

La revedere!  

La o Salata!

http://salataprieteniei.blogspot.ro/2014/09/radiografii-pe-sapte-ani.html



Un comentariu:

Mariana spunea...

M-ai înduioşat din nou cu scriitura ta frumosă, din suflet.
Îţi mulţumesc pentru tot!
Doamne, ajută!