marți, 31 martie 2015

Cor cu dus

Dis de dimineata, 
La fereastra,
Corcodusul mi-a batut:
"Scoala-te surioara,
Este dimineata!"
Si ceva in minte m-a durut.
Am deschis fereastra,
Am privit mai bine
Flori de corcodus,
Mi-au strapuns privirea
Chiar intr-o secunda, 
Dulce, amintirea, 
Mi-a mangaiat tampla,
Mi-a racorit fruntea,
Mi-a soptit, din nou, 
In inima, Iubirea.
Si zambind, 
La vesel corcodus,
Am cantat, 
Un cantec, 
Chiar acesta, 
Ca si cum l-as fi cantat,
Intr-un cor, 
Sub dus.
Cand din apa 
Buna si sarata-a marii
Ieseam, 
In vacanta mare,
Pionierii tarii.

Corcodus,
Corcodus,
Corcodus!
Florile tale, din primavara,
Ne-au sedus!
Albe, delicate, fericite,
Printre frunze verzi, ingramadite!
Anii tineretii i-ai inmiresmat,
Astazi la fereastra ne-ai chemat
Si privind ferestrele mai bine,
Draga corcodusule, 
Ne e un pic, rusine.
Nu este frumos 
La o fereastra murdara,
Sa ramana afara 
Flori de primavara!

Am sters si fereastra
Si-am privit cu drag 
La corcodus.
Soarele, de sus, 
I-a facut din raze blande, 
Dus.
Si privind mai bine,
Chiar am vazut bine?!
Mi-au facut cu mana, semn,
Florile,
Albe, delicate, fericite,
Vesel ciripite,
Care locuiesc, 
Sub fereastra noastra,
Chiar in corcodus!

Niciun comentariu: