marți, 10 martie 2015

La revedere, cu drag!

violeteAu trecut.

2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, sapte ani si un pic de citit si scris pe net. 

Am obosit la privire, am schimbat trei perechi de ochelari, am editat mii de postari pe blogurile personale si multe aberatii pe alte bloguri la comentarii; am trimis multe mailuri obositoare si am inceput sa selectez caractere din ce in ce mai mari la cititul si scrisul la calculator. 

E vremea de mai multa grija de privire, pentru ca privirea este sensibila pentru orice culoare de ochi.

Imi cer iertare daca v-am obosit cu scrisul meu si cu gandurile asternute pe blog.Veti ramane mereu, inscrisi la categoria prieteni in amintirile noastre.

Va daruiesc fotografia de sus, culeasa de langa un text care m-a certat dar care in acelasi timp m-a facut sa vad mult mai bine cum sunt maicutele din lumea noastra: femei cu radacini adanc infipte in pamant, cu inimi feciorelnice si suflete delicate, cu fapte, petale de flori spre bucuria tuturor. Va daruiesc si fotografiile de jos, stranse de-a lungul navigarilor pe net

Au trecut foarte multi ani de cand o astfel de maicuta a plecat de langa noi. De atunci, au tot plecat maicutele din viata copiilor. Am crescut noi, am devenit sau nu parinti, am uitat sau nu cum erau maicutele noastre, suntem acum, in viata pe un drum. 

Sa-mi vad bine de drum, cred ca este un gand frumos si sanatos ceea ce va doresc si voua, dragi prieteni. La revedere bucuroasa! Cu drag, imi reintorc privirea spre flori, oriunde le intalnesc, 

Reale, sadite, stropite, iubite, ingrijite,  proaspete, delicate, viu colorate, parfumate si aducatoare de multe bucurii. Asemanatoare din multe unghiuri de vedere cu orice copil  aparut in lume fie legitim , fie din lacrima, fie din flori.
 
  

 

 

4 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Zile binecuvântate, zile cu bucurie, zile cu răbdare şi lumină să fie în viaţa ta, Adriana, indiferent în ce loc te vei afla. Internetul este o lume ciudată, dar, gândesc eu, că cei ce intră aici în căutarea lucrurilor ziditoare de suflet, nu greşesc,ei nefăcând nimic altceva decât să culeagă florile spirituale din grădinile (paginile) celor vizitaţi.

adriana spunea...

Amin!

RamonaM spunea...

Doamne ajuta! Multa liniste sufleteasca!

Mariana spunea...

Adriana, om frumos, te strâng îm braţe tare şi îţi mulţumesc pentru tot şi toate.
Şi cred cu tărie că într-o zi, ori într-o vreme, cândva, ne vom reîntâlni.
O primăvară veşnică! Hristos a înviat!