miercuri, 20 mai 2015

Azi, este ziua in care...

Vreau sa fiu fericita, sa traiesc, sa iubesc si sa cant atunci cand muncesc. Cea mai frumoasa cantare este aceea pe care fiecare o fredoneaza cand este trist sau bucuros. 

Dar care este cantarea cand esti fericit?! Fiecare om are cantarea sa de fericire sau este una singura pentru tot omul, barbat si femeie?

Omul, barbat si femeie, este cel mai fericit la Taina Cununiei. In Biserica, cu Coroanele pe crestetul capului, Mirele si Mireasa sun in centrul atentiei tuturor celor dragi.

Se canta Hristos a Inviat!, Isaie dantuieste!, Multi ani triasca! si pe urma, fiecare canta si danseaza pe muzica de care se simte cel mai tare atras.

La Botez, se canta Hristos a Inviat!, Cati in Hristos v-ati botezat in Hristos v-ati si-mbracat!, Multi ani traiasca! si pe urma, fiecare canta si danseaza pe muzica de care se simte cel mai tare atras.

Muzica face parte din viata noastra, de la primul sunet pana la ultimul.

Tonul face muzica! Gandul, sunetul, litera, cuvantul. Toate aceste sunt Cuvantul. Daca am scris gresit, imi cer iertare. Nu luati ca adevarat tot ce am scris pe blog. Consultati parerea duhovnicului vostru, fie ca este din familie, fie ca este din parohie, fie ca este din oras sau din tara.

Am parcurs in acesti ani o perioada care m-a ajutat sa inteleg cine sunt. Sunt o femeie oarecare. Dar sunt sotie si acest fapt imi confera personalitate. Sunt sotie crestina si imi este bine! 

Unele postari au fost blande, altele critice, depinde de starea pe care am traversat-o. Imi pare rau daca uneori nervii mei s-au descarcat pe voi. Nadajduiesc sa fiu iertata. 

Nu stiu daca voi mai scrie pe acest blog. Poate da, poate nu! Doar Dumnezeu stie. Imi place sa scriu, imi place sa ma joc, imi place sa fac orice activitate care ma bucura. Dar cel mai mult imi doresc sa nu supar cu activitatile mele familia si prietenii. Scrisul este ca o pasiune care se interpune intre barbat si femeie, daca femeia nu este inteleapta. La fel cum se intampla si cu hobbyu-rile barbatesti.

Trebuie sa existe o masura in toate si toate trebuiesc facute in asa fel, incat atunci cand seara, noaptea, dimineata, la pranz, sau in oricare ceas n care vorbim cu Tatal nostru, sa nu fie nimic neadevarat din cele ce ii spunem.

Gandurile, vin, pleaca sau raman. Iubirea este singura care aduce fericirea. Iertarea este singura care aduce Iubirea. Adevarul, chiar daca uneori doare, este de preferat in locul minciunii. Viata este frumoasa. Chiar daca este grea, chiar daca nu este mereu numai lapte si miere.Viata Este!

M-am saturat  sa dau sfaturi, sa judec faptele alatora, sa ma otravesc treptat, fara sa imi dau seama. M-am saturat chiar si de blog. M-am saturat de multe, dar imi este foame de Iubire. Foame de Iubirea din familie, de Iubirea dintre prieteni. Foame de Iubirea din Biserica. Pentru ca si in Biserica am criticat. Ca nu asa se face coliva, ca nu asa se tine cartea de rugaciune, ca nu asa se canta, cand eu habar nu am de partitura. Am obosit.

Si maine e Sarbatoare Mare si eu, sotie crestina sunt obosita. Tocmai maine!

Si peste alte cateva zile, Mare Sarbatoare din nou. Si eu, sotie crestina, sunt obosita, de-mi vine sa dorm o luna intreaga spre a-mi reveni. Si casa ma asteapta sa o primenesc de Sarbatoare, si familia este si ea doritoare de a petrece Sarbatorile cu fericire. Si eu sunt obosita!

Sa nu va suparati pe mine daca raman comentariile nedeschise pentru o vreme si nici daca nu va raspund la cele deja aprobate. Sunt obosita! Am 48 de ani, cateva luni bune si multa oboseala acumulata in timp. Astept cu nerabdare Rusaliile si dupa Rusalii, Postul si Vacanta Mare. Nu plec la mare, pentru ca nu imi face bine insolatia la minte si nici fierbinteala la piele.Ma umplu de nervi si de basici! Nu glumesc! Nu am mai fost la mare din timpul facultatii, din 1992. Iubesc marea. Imi este tare dor de ea. Dar cel mai bine ma simt la munte. Poate pentru ca ma trag din parinti iubitori de munte.

As da o fuga pana la munte si acolo, cu gandul la tata si amintindu-mi cum canta mama, as canta in italiana apoi in romaneste O, Doamne!

Pana atunci, ii ascult pe acesti barbati incantatori cum canta ei O Sole Mio si apoi ma cufund intr-un Acatist de multumire, Slava Lui Dumnezeu pentru toate!

Simt ca am dobandit un peticut de Rai si nu vreau sa il mai pierd.

Sheruiesc, cum se spune pe net, impartasesc cum se spune pe romaneste, muzica, acea muzica ce are harul de a ma bucura. Este stransa, dincolo sobrul albnegru, dincolo de inmiresmata livada, dincolo de casnica bancuta. Barbati, femei, copii, care canta!

Hristos a Inviat! 

http://dincasadirectinrai.blogspot.ro/
http://dincasadirectinrai.blogspot.ro/
http://dincasadirectinrai.blogspot.ro/

Niciun comentariu: