vineri, 15 mai 2015

Bucura-te, tata!

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

De saptezeci de ori cate sapte,
Si de la capat, inca o data,
Si inca o data, si inca o data!
Sunt fericita uneori,
Sunt trista cateodata.
In restul timpului,
Sunt doar o rasfatata
Asemenea ca tine, tata!

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

Si in fiecare dimineata,
La primul pahar de apa,
La prima ceasca de ceai,
La prima de cafea sau lapte,
In loc sa plang, 
Ca nu esti  fata catre fata,
Cu chipul tau si-al mamei langa noi,
Voi fredona in gand pentru voi
Toate slagarele anilor vostri.
Si la Muzica 
Pentru Tata si Mama
Le voi posta, ca sa le fredonati si voi.

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

Si cand intalnesti un barbat in cale,
Mic, copil, tanar, adult, batran sau bunic,
Spunei-i 
Sarut mana, tata!
Bucura-te, tata!
Sunt atatia barbati necajiti, 
Oriunde privirea o indrepti pe drum.
Incat eu, nu mai cutez niciunde,
Ochii din pamant sa mi asez nicicum.

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

Imi asez in palma ta privirea,
Si iti scriu in palma Te iubesc,
Ai crescut din mine, nu o cersetoare,
Ai crescut din mine, un poem, o carte,
Ai crescut din mine, lac de vers.
Ai fost langa mine totdeauna,
Ai plecat in lume, cand am plecat eu,
Ai cucerit lumea, pentru noi chiar tu,
Ai facut in inima mea un mic univers!


Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

M-ai purtat samanta, cand erai tu tanar,
M-ai purtat in brate, cand eram noi prunc,
M-ai purtat in carca, la doi ani in fotografie,
M-ai tinut de mana, cand am inceput sa plang.
M-ai lasat sa fac tot ce imi doresc in lume,
M-ai pazit din umbra, pasul sa nu-mi frang.
M-ai intors acasa, v-ati intors la noi. 
De atata mult plimbat prin lume,
Casa este un mic tomberon de gunoi.

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

Hai sa lasam grija lumii balta,
Hai doar bucuria s-o pastram,
Hai sa facem tata, o placinta,
Hai sa facem tata si un suc,
Hai sa facem tata, apa de la robinet curata,
Hai sa si culegem frunzele de nuc.
Hai la tei sa ne parfumam parul,
Hai sub un salcam, sa spunem povesti,
Hai la trandafiri sa facem dulceata,
Hai la gradinita sa iti vezi nepotii, tata!
Hai la tomberonul de gunoi o data!
Harnici cum am fost odata, sa cantam!

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

Ai avut dreptate, cand spuneai odata,
Lumea, daca vreu s-o cuceresc,
In oglinda sufletului sa privesc tot omul,
Dar nu fata catre fata,
Mai mult fata catre piept.
M-ati cucerit tata si sunt tare bucuroasa!
Pentru voi, ca la armata, 
AMR cum spuneati pe vremuri,
AAA, acum spun si eu tata,
In traducere libera inseamna
Am ajuns acasa.
Am in jurul casei,
Tot ce imi doresc,
Pentru ca noi, copiii vostri, 
Am avut consimtamant
La verbul Te iubesc! 

Hristos a Inviat!
Bucura-te, tata!

Niciun comentariu: