sâmbătă, 6 iunie 2015

Cea mai frumoasa femeie

Buna dimineata!

Fiind sambata cu treaba, pauza mica o folosesc pe blog. Si va intreb la fel ca in postarea de aseara. La voi miroase teiul?! Si repet un pic din ce am scris aseara:
 
La noi inca nu miroase. Dar am primit un mic buchetel cules dintr-un cartier in care teii au deja miros. Din cartierul in care am copilarit in primii ani. In cei sapte ani de acasa. Si acum buchetelul este uscat si voi pregati diseara un mic ibric cu ceai de tei. Five a tei! La five o'clock! Pentru ca la vie est belle! Si a cup of tea de tei romanesc face viata si mai aromata si inmiresmata.

Pentru ca pauza e mica si vorba lunga este saracia omului, va scriu repede si pe scurt. Cea mai frumoasa femeie este femeia fericita. Care stie si simte ca apartine cuiva.

Pe vorba multa, pe indelete si pe larg, am scris aseara la cel mai fericit barbat. Chiar asa se numeste articolul: Cel mai fericit barbat. Pun link la PS.

Pana la PS, mai scriu cateva cuvinte, ca si cum v-as trimite cateva carti postale.

Draga tata. Am intalnit femei fericite. Erau echilibrate. Parca nu oboseaau niciodata. Aveau o vorba buna pentru fiecare om. Si cantau foarte frumos. Pupici. Ginerele si fiica.

Draga tataie. Am intalnit si femei fericite. Erau vesele. Parca totul plutea in jurul lor. Orice lucrau, lucrau cu bucurie. Si cantau foarte frumos. Pupici. Nepotul si nepoata.

Draga strabunicule. Am intalnit si femei fericite. Fie ca erau singure, fie ca aveau pe cineva langa ele, mereu se simteau ocrotite. Orice lucrau, lucrau cu gandul la Iubire. Si cantau frumos. Pupici. Stranepotul si stranepoata.

Dragii noastri stranepoti, nepoti si copii. Am primit vederile si randurile voastre. Stati linistiti. Inca mai sunt femei fericite. Le vedem mereu, echilibrate, vesele, ocrotite. Chiar acum asteptam sa vedem astfel de femei. Am pregatit aparatul de fotografiat. Slujba de Cununie s-a oficiat. Mirii si nuntasii sunt in Biserica. Primesc florile si felicitarile. Si pupicii de pe vederile voastre. Pe viitor sa scrieti doar pupici. Urmele de ruj s-au cam intins peste cuvinte. Si tie, nepoata, nici nu iti place rujul. Nu iti trimit decat aceasta vedere. Daca vrei sa le vezi pe celelalte, vino si tu pe la noi. Poarta este mereu deschisa. Si poate cantati si voi ceva cand veniti. Fiti binecuvantati. Cu drag, ai vostri!

De cantat as canta dar nu ma pricep. Asa ca o sa aleg ceva frumos. O balada, un slagar si un duet  Porumbescu,  Paul Anka, Luciano Pavarotti & Frank Sinatra.

Si Dan Spataru si fiica. Si cantecul acela frumos cu ce barbati erati odata. Si la final, Anda Calugareanu si alte femei care cantau frumos pe vremea voastra.

http://dincasadirectinrai.blogspot.ro/search/label/muzica
Le ascultam impreuna la ceai. Pe blogul celalalt. Dupa ora 5. La muzica.

Pana atunci, spor la treaba! Pauza s-a terminat!

Niciun comentariu: