luni, 8 iunie 2015

dardindar pune samanta de vacanta de tei aici

up date 9 iunie 2015

In aceasta dimineata, la ora sapte si sapte minute, am simtit din nou, ca teiul din fata ferestrei, miroase a parfum de tei. Nu puteam sa nu revin pe dardindar. Nu puteam sa nu va anunt! Am sters cu buretele titul Dardindar pune punct aici, am pastrat imbratisarile Marianei, de la portile cerului, si am up datat scrisul de duminica.

Ce bine ar fi daca am reusi sa facem la fel si in viata! Sa stergem cu buretele tot ce am gresit. Sa adaugam paragrafe noi acolo unde am sters, sa ne continuam drumul vietii fericiti ca buretele ne-a adus libertatea.

dardindar pune samanta de vacanta de tei aici. Imi place mai mult acest titlu. Este vara, afara lumina sta mai mult pentru noi, soarele, ploaia, pamantul, copacii, fructele, legumele, ne invita la joaca. Intai in jurul teilor, ca sa ne inmiresmam sufletele, apoi, fiecare la joaca lui.

Pustiule, teiul din imagine imi da curaj sa ma despart de acest blog pana cand ma apuca dorul de el si sa continui un altul. Poti s-o faci! Asa imi sopteste teiul si l-am intalnit cautand o imagine pe net.

Pustiule, esti super tare! Verde cu alb, cum era si blogul meu la inceput. Pe fundal de cer senin, cum este acum! Dar stii ce mi-a placut cel mai mult?! Titlul articolului de unde te-am luat. Era despre vacanta. Ca ar trebui sa fie mai mare. Iti promit ca pentru tine voi scrie despre Vacanta de Tei.

Am marit fotografia si am privit mai bine. O lacrima, nisip la gurita si un pumn plin cu nisip. Am pastrat din fotografie doar teiul, pentru ca e mai bine sa nu expunem chipuri de copii pe net. chipul de copil l-am pastrat in inima mea. Va creste odata cu mine. Stiu, in adancul sufletului, ca intr-o zi ne vom intalni. El, tatic si noi batrani. Ne vom recunoste dupa amintiri. 

Pustiule, te iubesc! Nu stiu cine esti, nu stiu cati ani ai, nu stiu cum te cheama! Dar stiu ca semeni cu toti copiii care acum sunt mici, mijlocii sau mari. Copii din intreaga lume. Unii prunci, altii copii, altii adulti, altii batrani. Si fiecare iubitor de vacante.


Vacanta la mare! Amintiri din copilarie! Muzica! Poezie! Teatru! Film! Lectura!

Daca va este dor de noi, culoare de blog si noi postari, va asteptam pe  Din casa direct in Rai. Fundal verde crud, scris negru pe alb. Cu ferestre deschise spre aici. 

Slava Domnului pentru toate!

Pupici,
Adriana

2 comentarii:

Mariana spunea...

Adriana, te pup si te imbratisez cu drag!
Inceput bun! :)

adriana spunea...

Mariana, te imbratisez! Nadajduiesc sa ne vedem si fata catre fata intr-o zi. Sa vin cu avionul, tu sa ai o pancarta cu La portile cerului si eu una cu dardindar.