joi, 5 mai 2016

Sunt o fraiera

Hristos a Inviat!

Astazi am scris pe blog.  Daca  vreti sa cititi, cititi, daca nu, nu. Altadata, dragi prieteni, va trageam de maneca, sa veniti sa cititi ce am scris pe blog. M-a ajutat Hristos sa ma schimb la atitudine.

Astazi am scris in primul rand pentru mine. Nu vreau sa comentati daca nu aveti chef de comentarii. Si daca v-a placut ce am scris, nu vreau sa-mi spuneti. si daca nu v-a placut, accept critica.

Daca ati trecut prin aceste randuri, cand ma vedeti si ma imbratisati, soptiti-mi la ureche: fraiero! Prietenii stiu de ce.

Hristos a Inviat!

4 comentarii:

Pr.Victor spunea...

Adevărat a înviat!
Am trecut doar prin trei postări, aseară prin două şi azi prin blogul la care comentez. Lipsa timpului pentru aprofundare m-a făcut să fiu aşa de superficial. Tot din lipsă de timp am dezactivat şi facebook-ul de vreo două luni. Sunt treburi multe atât acasă cât şi la biserică, de aceea tastele rămân tot mai neatinse.
La partea cu "fraiera" nu-s de acord, dar trimit un gând bun, cu lumină şi speranţă aidoma îndemnului Mântuitorului de a nu ne teme, de a ne bucura.

Infiintare SRL spunea...

Hristos a inviat!

adriana spunea...

Parinte Victor, multumim de vizita si de gandul cel luminos si bun.

adriana spunea...

Adevarat a Inviat!