luni, 9 ianuarie 2017

Un an fericit sa ai alaturi de familie si prieteni!

Draga Vizitatorule,

Timp de opt ani, in primii trei ani foarte des, in urmatorii ani din ce in ce mai rar, am asezat aici o parte din gandurile mele. Tu, ai deschis usa blogului, ai privit, ai citit si ai plecat spre alt blog, spre alte ganduri. Poate ai revenit. Poate fara sa imi doresc, ti-am facut rau cu gandurile mele, asternute pe blog, intr-o vreme cand am uitat ca cele mai placute conversatii sunt cele cand privesti lumina din privirea celuilalt.

Imi cer prin aceste randuri, iertare daca ti-am ranit sufletul. Iti multumesc pentru vizitele virtuale care m-au ajutat si ele, sa ma regasesc.

Regasindu-ma, am inceput sa scriu din ce in ce mai rar aici si sa ma reintalnesc din ce in ce mai des cu familia si prietenii.

Fara Sfintele Taine, nu m-as fi regasit. Fara Sfintele Taine as fi fost si astazi trista, suparata pe mine, suparata pe toti, in loc sa ma bucur de fiecare intamplare binecuvantata.

Fara sa stiu, fara sa vreau, te-am incarcat cu gandurile mele. Poate de aceea te simti obosit. Poate de aceea uneori esti nervos in familie sau cand te intalnesti cu prietenii, tocmai cu aceia care iti aduc cea mai mare mangaiere atunci cand ai nevoie.

Daca eu te-am incarcat cu ganduri obositoare, lacrimile tale, parerea de rau ca ti-ai consumat timpul vizitand acest blog, marturisirea greselilor in Taina Spovedaniei, te vor ajuta sa te regasesti.

Regasindu-te, vei vizita din ce in ce mai rar virtualul, te vei reintalni din ce in ce mai des cu familia si prietenii, observand si tu cat de frumoasa este lumina din privirile celor dragi.

Si intr-o zi vei multumi lui Dumnezeu pentru tot ce ai primit atunci cand ai intrat in familia ta, atunci cand prin Taina Botezului, ai intrat in Biserica, atunci cand prin Taina Cununiei ai fost felicitat de Dumnezeu.

In jurul nostru, aproape de noi, la toate momentele importante, sunt rudele si prietenii, realitati vechi de cand lumea. Internetul a aparut mult mai tarziu. Utilizat cu masura, ne este de folos. Altfel, ne distruge sufletul, cugetul si trupul.

Am scris aceste randuri si pentru mine. Pentru o vreme, am fost dependenta de internet, am fost dependenta de acest blog.

Slava Domnului ca m-a vindecat!

Un comentariu:

Jurnal cu flori spunea...

Doamne ajuta! La mulți ani! :)